Greek Language    English Language
 
Καλάθι Αγορών
Κατάλογος CD & DVD
Νέες Κυκλοφορίες
Αναζήτηση
Τρόποι Παραγγελίας
Φόρμα Παραγγελίας
Συχνές Ερωτήσεις
Επικοινωνία
Βοήθεια
Προτάσεις
Top 20
Top 52 All Times Best
Έλληνες Καλλιτέχνες
Ψάχνω & δε Βρίσκω
Site Map

ΒΟΗΘΕΙΑ - ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

 πίσω

Κάνοντας την Παραγγελία σας

 Χρησιμοποιώντας το Καλάθι Αγορών

Αντιμετώπιση προβλήματος Τρόποι Παραγγελίας

    με την Φόρμα Παραγγελίας

Τροποποίηση / Ακύρωση Παραγγελίας

Μάθετε την κατάσταση της

    Παραγγελίας σας

 

 

Κάνοντας την Παραγγελία σας

Πως μπορώ να παραγγείλω από το κατάστημά σας;

     Για να μας στείλετε την παραγγελία σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την online Φόρμα Παραγγελίας, ή με κάποιον από τους άλλος τρόπους παραγγελίας που θα βρείτε παρακάτω σε αυτή τη σελίδα.

(πήγαινε απευθείας στους Τρόπους Παραγγελίας)

 

Πως λειτουργεί η online Φόρμα Παραγγελίας;

     Η Φόρμα Παραγγελίας χωρίζεται σε 3 τμήματα.

Στο πρώτο τμήμα, βλέπετε τα προϊόντα CD ή/και DVD που έχετε στο καλάθι αγορών σας και που θέλετε να παραγγείλετε. Μπορείτε να προσθέσετε/αφαιρέσετε προϊόντα ή να αλλάξετε την ποσότητα παραγγελίας. Εάν δεν χρησιμοποιείτε το καλάθι αγορών, μπορείτε να εισάγετε τους κωδικούς των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε, στο πεδίο "Κωδικός CD/DVD" της Φόρμας.

 

Στο δεύτερο τμήμα, συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής (του Παραλήπτη) και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

Απαραίτητα Στοιχεία Παραλήπτη:

  Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Ταχυδρομικός Κώδικας, Πόλη, Χώρα 

Στοιχεία Επικοινωνίας:

  Διεύθυνση E-Mail  ή/και αριθμός τηλεφώνου

 

Στο τρίτο τμήμα, επιλέγετε τον Τρόπο Πληρωμής και Τρόπο Αποστολής που προτιμάτε.

Τρόποι Πληρωμής:

 · Πιστωτική Κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard) (?)

 · Αντικαταβολή (Πληρωμή κατά την παράδοση) (?)

 · Τραπεζική Κατάθεση (?)

 · Western Union (?)

 · PayPal (?)

Τρόποι Αποστολής:

 · Κανονική Αποστολή - Συστημένη ΕΛΤΑ (?)

 · Εξπρές Αποστολή - Συστημένη ΕΛΤΑ (?)

 · Courier/Εξπρές Αποστολή (?)

 

Μόλις έχετε συμπληρώσει τα τρία τμήματα της φόρμας, πατώντας το κουμπί "Αποστολή Παραγγελίας" η παραγγελία σας θα αποσταλεί σε εμάς. Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα επιβεβαίωσης και θα λάβετε μέσω e-mail (εάν είναι διαθέσιμο) επιβεβαίωση για την επιτυχή τοποθέτηση της παραγγελίας σας.

     Εάν λαμβάνετε μήνυμα σφάλματος ή αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με τη Φόρμα Παραγγελίας, παρακαλούμε δείτε το τμήμα "Αντιμετώπιση προβλήματος με τη Φόρμα Παραγγελίας".

     Σημείωση: Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την επιτυχή ολοκλήρωση και αποστολή της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση δε θα χρησιμοποιηθούν για άλλο λόγο, πέραν αυτού για τον οποίο τα παρέχετε. Το κατάστημα Studio 52 είναι δεσμευμένο να προστατεύει το απόρρητο των πελατών του και των χρηστών του online web site. (Δείτε την Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων).

 

Έχετε λάβει την παραγγελία μου;

     Αφού συμπληρώστε και αποστείλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε μέσω e-mail (εφόσον είναι διαθέσιμο) την επιβεβαίωση μας για την λήψη της παραγγελίας σας. Θα δείτε επίσης και την σελίδα επιβεβαίωσης επιτυχούς αποστολής της παραγγελίας. Είναι πιθανό η παραγγελία σας να εστάλη κανονικά ακόμα κι αν λάβετε μήνυμα σφάλματος. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για σχετική επιβεβαίωση ή να ξαναστείλετε την παραγγελία σας. 

 

Ξαναέστειλα την παραγγελία μου λόγω κάποιου σφάλματος στην πρώτη αποστολή. Θα θεωρηθεί η παραγγελία μου διπλή;

     Όταν λαμβάνουμε διπλές (ίδιες) παραγγελίες λαμβάνουμε υπόψη μας την τελευταία παραγγελία που λάβαμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Έστειλα περισσότερες από μία (1) παραγγελίες, γιατί ήθελα να προσθέσω κάποια προϊόντα.

     Σε περίπτωση που λάβουμε περισσότερες από μία (1) παραγγελίες, με διαφορετικά προϊόντα, οι παραγγελίες συμπεριλαμβάνονται σε μία. Μπορείτε βεβαίως να αφαιρέσετε/προσθέσετε προϊόντα αργότερα, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ολοκληρωθεί και αποσταλεί.

 

 

 

 

Χρησιμοποιώντας το Καλάθι Αγορών

Πως λειτουργεί το Καλάθι Αγορών;

     Το καλάθι αγορών μας είναι σχεδιασμένο για τη χρήση στα περισσότερα συστήματα υπολογιστή. 

     Για να προσθέσετε κάποιο προϊόν στο Καλάθι Αγορών σας, απλά πατήστε στο εικονίδιο που βρίσκετε δίπλα ή κάτω από το προϊόν αυτό.

Εικονίδιο Καλάθι Αγορών:  

Αφού πατήσετε το κουμπί αυτό, το συγκεκριμένο προϊόν θα προστεθεί στο καλάθι σας και θα μεταφερθείτε στη σελίδα "Καλάθι Αγορών" όπου θα δείτε αναλυτικά τα προϊόντα που έχετε στην παραγγελία σας. Από αυτή τη σελίδα, μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα παραγγελίας κάποιου προϊόντος ή να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν. Επίσης βλέπετε τον αριθμό προϊόντων και το συνολικό κόστος τους.

Μπορείτε να δείτε το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών σας στη σελίδα

"Καλάθι Αγορών".

Όταν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί "Ολοκλήρωση Παραγγελίας" ή να πάτε απευθείας στη "Φόρμα Παραγγελίας".

     Σημείωση: Το καλάθι σας θα αδειάσει αυτόματα μόλις φύγετε από το studio52.gr ή εάν υπάρξει αδράνεια χρήσης πάνω από 20 λεπτά.

 

Το Καλάθι Αγορών δεν λειτουργεί σωστά. Τι μπορώ να κάνω;

     Εάν για κάποιο λόγο, το καλάθι αγορών δεν λειτουργεί σωστά, μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας μέσω της "Φόρμας Παραγγελίας", απλά συμπληρώνοντας τους κωδικούς των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε στο πεδίο "Κωδικός CD/DVD". Εάν και πάλι αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας μέσω e-mail, fax ή τηλεφωνικώς.

 

     Παρακαλούμε, ενημερώστε μας σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε, ώστε να μπορέσουμε να το επιδιορθώσουμε. Για να αναφέρετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα μας Αναφορά Σφάλματος

 

 

 

 

 

Αντιμετώπιση προβλήματος με τη Φόρμα Παραγγελίας

Τα προϊόντα στο καλάθι αγορών μου, δεν εμφανίζονται στη Φόρμα Παραγγελίας.

     Είναι πιθανό, το καλάθι σας να είναι άδειο. Εάν φύγατε από το site studio52.gr ή υπήρξε αδράνεια του υπολογιστή σας πάνω από 20 λεπτά, τότε το καλάθι σας έχει αδειάσει. Για να το ελέγξετε, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα "Καλάθι Αγορών".

     Εάν το καλάθι σας περιέχει προϊόντα και κάποια ή όλα δεν εμφανίζονται στη Φόρμα Παραγγελίας, τότε είναι πιθανό κάποιο προσωρινό τεχνικό πρόβλημα με το site. Τέτοια προβλήματα συμβαίνουνε για μικρό χρονικό διάστημα. Μπορείτε να επιστρέψετε στο site μας αργότερα ή μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας μέσω e-mail, fax ή τηλεφωνικώς.

 

Έχετε λάβει την παραγγελία μου;

     Αφού συμπληρώστε και αποστείλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε μέσω e-mail (εφόσον είναι διαθέσιμο) την επιβεβαίωση μας για την λήψη της παραγγελίας σας. Θα δείτε επίσης και την σελίδα επιβεβαίωσης επιτυχούς αποστολής της παραγγελίας. Είναι πιθανό η παραγγελία σας να εστάλη κανονικά ακόμα κι αν λάβετε μήνυμα σφάλματος. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για σχετική επιβεβαίωση ή να ξαναστείλετε την παραγγελία σας. 

 

Ξαναέστειλα την παραγγελία μου λόγω κάποιου σφάλματος στην πρώτη αποστολή. Θα θεωρηθεί η παραγγελία μου διπλή;

     Όταν λαμβάνουμε διπλές (ίδιες) παραγγελίες λαμβάνουμε υπόψη μας την τελευταία παραγγελία που λάβαμε. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Έστειλα περισσότερες από μία (1) παραγγελίες, γιατί ήθελα να προσθέσω κάποια προϊόντα.

     Σε περίπτωση που λάβουμε περισσότερες από μία (1) παραγγελίες, με διαφορετικά προϊόντα, οι παραγγελίες συμπεριλαμβάνονται σε μία. Μπορείτε βεβαίως να αφαιρέσετε/προσθέσετε προϊόντα αργότερα, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ολοκληρωθεί και αποσταλεί.

 

Η Φόρμα Παραγγελίας ξαναεμφανίζεται όταν πατάω το "Αποστολή Παραγγελίας".

     Παρακαλούμε, ελέγξτε ότι όλα τα απαραίτητα πεδία είναι συμπληρωμένα σωστά.

Εάν λαμβάνετε κάποιο μήνυμα σφάλματος (κόκκινα γράμματα) αυτό σημαίνει ότι κάποιο πεδίο δεν έχει συμπληρωθεί σωστά. Το μήνυμα περιγράφει ακριβώς το σφάλμα.

Εάν έχετε συμπληρώσει όλα τα πεδία σωστά, τότε είναι πιθανό κάποιο προσωρινό τεχνικό πρόβλημα. Τέτοια προβλήματα συμβαίνουνε για μικρό χρονικό διάστημα. Μπορείτε να επιστρέψετε στο site μας αργότερα ή μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας μέσω e-mail, fax ή τηλεφωνικώς. Παρακαλούμε, ενημερώστε μας σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζετε, ώστε να μπορέσουμε να το επιδιορθώσουμε. Για να αναφέρετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλούμε επισκεφθείτε τη σελίδα μας Αναφορά Σφάλματος

 

 

 

 

 

 

 

Τρόποι Παραγγελίας

Μπορείτε να μας στείλετε την παραγγελία σας, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  1. Χρησιμοποιώντας την online Φόρμα Παραγγελίας.
  2. Αποστέλλοντας την παραγγελία σας με Fax.
      Απλά συμπληρώστε και στείλτε μας την παραγγελία σας μέσω

      fax στο (+30) 2310251178.

      Για δική σας ευκολία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την

      έτοιμη Φόρμα Παραγγελίας (για εκτύπωση)

  3. Δώστε μας την παραγγελία σας τηλεφωνικώς.

      Απλά καλέστε μας στο (+30) 2310279688 και δώστε απευθείας σε

      εμάς την παραγγελία σας.
  4. Στείλτε την παραγγελία σας μέσω e-mail

     Στείλτε μας μέσω e-mail στη διεύθυνση orders@studio52.gr τα

     παρακάτω στοιχεία:
     α) Στοιχεία Παραλήπτη:

         Πλήρες Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τ.Κ. Πόλη, Χώρα
     β) Τρόπο Πληρωμής:

         Αντικαταβολή ή

         Πιστωτική Κάρτα (Visa, Visa Electron, Mastercard)ή

         Τραπεζική Κατάθεση ή

         PayPal
     γ) Τρόπο Αποστολής:

         Κανονική Αποστολή - Συστημένο ΕΛΤΑ ή

         Εξπρές Αποστολή - Συστημένο ΕΛΤΑ ή

         Courier/Εξπρές Αποστολή (Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ)
     δ) Η παραγγελία σας:

         Τους κωδικούς των CD/DVD που επιθυμείτε να αγοράσετε.

    Λεπτομέρειες σχετικά με τα έξοδα αποστολής και τους χρόνους παράδοσης, θα βρείτε στη σελίδα μας "Τρόποι Παραγγελίας"
     Λεπτομέρειες σχετικά με τους Τρόπους Πληρωμής, θα βρείτε στη σελίδα "Βοήθεια για Τρόπους Πληρωμής".

     Λεπτομέρειες σχετικά με τους Τρόπους Αποστολής, θα βρείτε στη σελίδα "Βοήθεια για Τρόπους Αποστολής".

 

 

Μάθετε την κατάσταση της παραγγελίας σας

Πως μπορώ να μάθω σε ποιο στάδιο βρίσκετε η παραγγελία μου

      Μόλις λάβουμε και επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να μας ζητήσετε να σας ενημερώσουμε σχετικά με το στάδιο που βρίσκετε η παραγγελία σας, στέλνοντάς μας σχετικό e-mail στη διεύθυνση info@studio52.gr ή τηλεφωνώντας μας στο (+30) 2310279688.

 

 

 

 

Τροποποίηση / Ακύρωση Παραγγελίας

Πως μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

     Μπορείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώστε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει ακόμη αποσταλεί, αποστέλλοντας μας σχετικό e-mail στη διεύθυνση orders@studio52.gr αναφέροντάς μας το αίτημά σας ή τηλεφωνώντας μας στο (+30) 2310279688.

 

 

 

 

 

Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

e-mail: info@studio52.gr

Τηλέφωνα: 2310279688

Fax: 2310251178

 

 



 

 Copyright © 2001-2016 Studio 52