Ο Jonas Kaufmann αποδίδει φόρο τιμής σε μια θαυμάσια εποχή όπερας που καθόρισε τη μουσική μεγαλοπρέπεια και κομψότητα, στο νέο του άλμπουμ των γαλλικών ντουέτων της όπερας του 19ου αιώνα. Η επιλογή της μουσικής σε αυτή τη κυκλοφορία καλύπτει τη σημαντικότερη περίοδο για την εποχή των τενόρων, ξεκινώντας από το "Rachel, quand du Seigneur" από το La Juive του Halevy (1835), μέσα από δύο από τα μεγαλύτερα έργα του Bizet, "La fleur que tu m'avais jetee" από την Carmen (1875) και "Au fond du temple saint" από το Les Pecheurs de perles (1863) Leve-toi, soleil! "Από το Romeo et Juliette (1867) και τελειώνει με την τελευταία aria" Pourquoi me reveiller "από το αριστούργημα του Masseret Werther (1892). / Ο Jonas Kaufmann αποδίδει φόρο τιμής σε μια θαυμάσια εποχή όπερας που καθόρισε τη μουσική μεγαλοπρέπεια και κομψότητα, στο νέο του άλμπουμ των γαλλικών ντουέτων της όπερας του 19ου αιώνα. Η επιλογή της μουσικής σε αυτή τη κυκλοφορία καλύπτει τη σημαντικότερη περίοδο για την εποχή των τενόρων, ξεκινώντας από το "Rachel, quand du Seigneur" από το La Juive του Halevy (1835), μέσα από δύο από τα μεγαλύτερα έργα του Bizet, "La fleur que tu m'avais jetee" από την Carmen (1875) και "Au fond du temple saint" από το Les Pecheurs de perles (1863) Leve-toi, soleil! "Από το Romeo et Juliette (1867) και τελειώνει με την τελευταία aria" Pourquoi me reveiller "από το αριστούργημα του Masseret Werther (1892). -Feelgood Records-