Πως μπορώ να παραγγείλω από το κατάστημά σας;
Για να μας στείλετε την παραγγελία σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την online Φόρμα Παραγγελίας.
Διαφορετικά μπορείτε να κάνετε παραγγελίες τηλεφωνικώς ή με αποστολή e-mail ή και fax. Παρακάτω στη σελίδα αυτή βρείτε αναλυτικά όλους τους τρόπους παραγγελιών
(πήγαινε απευθείας στους Τρόπους Παραγγελίας)
Πως λειτουργεί η online Φόρμα Παραγγελίας;
Η Φόρμα Παραγγελίας χωρίζεται σε 3 βήματα:
Στο 1ο βήμα, βλέπετε τα προϊόντα CD, DVD, LP που έχετε στο καλάθι αγορών σας και που θέλετε να παραγγείλετε.
Μπορείτε να προσθέσετε/αφαιρέσετε προϊόντα ή να αλλάξετε την ποσότητα παραγγελίας. Εάν δεν χρησιμοποιείτε το καλάθι αγορών, μπορείτε να εισάγετε εδώ
τους κωδικούς των προϊόντων που θέλετε να παραγγείλετε, στο πεδίο "Κωδικός Προϊόντος" της Φόρμας.
Στο 2ο βήμα, συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής (Παραλήπτης) και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
(Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση Αποστολής, Τ.Κ., Πόλη, Χώρα, e-mail ή/και αριθμός τηλεφώνου)
Στο 3ο βήμα, επιλέγετε τον Τρόπο Πληρωμής και Τρόπο Αποστολής που προτιμάτε.
Διαθέσιμοι Τρόποι Πληρωμής:
- Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα (Visa, Visa Electron, MasterCard) (?)
- Αντικαταβολή (Πληρωμή κατά την παράδοση) (?)
- Τραπεζική Κατάθεση (?)
- Western Union (?)
- PayPal (?)
Διαθέσιμοι Τρόποι Αποστολής:
- Κανονική Αποστολή - Συστημένη ΕΛΤΑ (?)
- Εξπρές Economy (Speedex) (?)
- Courier/Εξπρές Αποστολή (?)
Σε αυτό το βήμα σας δίνεται και η επιλογή αν επιθυμείτε Οικονομική Αποστολή (που σημαίνει ότι η παραγγελία σας θα αποσταλεί σε ένα πακέτο, μόλις τα
προϊόντα είναι διαθέσιμα) ή Γρήγορη Αποστολή (όπου τα διαθέσιμα προϊόντα αποστέλλονται άμεσα και τα υπόλοιπα προϊόντα αποστέλλονται όταν είναι διαθέσιμα).
Αφού συμπληρώσετε τη φόρμα και έχουν ολοκληρωθεί τα 3 βήματα, πατώντας το κουμπί "Αποστολή Παραγγελίας", η παραγγελία σας θα καταχωρηθεί.
Θα μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα επιβεβαίωσης και θα λάβετε μέσω e-mail (εάν το έχετε συμπληρώσει) επιβεβαίωση για την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας σας.
Εάν για κάποιο λόγο λαμβάνετε μήνυμα σφάλματος ή αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με τη Φόρμα Παραγγελίας, παρακαλούμε δείτε παρακάτω το τμήμα
"Αντιμετώπιση προβλήματος με τη Φόρμα Παραγγελίας".
Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, θα χρησιμοποιηθούν μόνο για την επιτυχή ολοκλήρωση, ενημέρωση και αποστολή της παραγγελίας σας και σε καμία περίπτωση
δε θα δοθούν σε τρίτους και δε θα χρησιμοποιηθούν για άλλο λόγο πέραν αυτού για τον οποίο τα παρέχετε. Το κατάστημά Studio 52 είναι βαθύτατα δεσμευμένο
να προστατεύει το απόρρητο των πελατών και των χρηστών του online web site.
(Δείτε την Ασφάλεια Προσωπικών Δεδομένων)
Έχετε λάβει την παραγγελία μου;
Αφού συμπληρώσετε και αποστείλετε την παραγγελία σας, θα λάβετε μέσω e-mail (εφόσον το έχετε δηλώσει) την επιβεβαίωση μας για την λήψη της παραγγελίας σας.
Θα δείτε επίσης και την σελίδα επιβεβαίωσης επιτυχούς αποστολής της παραγγελίας. Εάν δεν λάβετε το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε
μήπως κατά λάθος έγινε φιλτράρισμα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (junk/spam mail). Είναι πιθανό η παραγγελία σας να εστάλη κανονικά ακόμα κι αν λάβετε
μήνυμα σφάλματος. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
για σχετική επιβεβαίωση ή να ξαναστείλετε την παραγγελία σας (αν λάβουμε διπλή παραγγελία, καταχωρείται μόνο η μία).
Ξαναέστειλα την παραγγελία μου λόγω κάποιου σφάλματος στην πρώτη αποστολή.
Θα θεωρηθεί η παραγγελία μου διπλή;
Όταν λαμβάνουμε διπλές (ίδιες) παραγγελίες, λαμβάνουμε υπόψη μας την τελευταία παραγγελία που λάβαμε. Μπορείτε να
επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.
Έστειλα περισσότερες από μία (1) παραγγελίες, γιατί ήθελα να προσθέσω κάποια προϊόντα.
Σε περίπτωση που λάβουμε περισσότερες από μία παραγγελίες, με διαφορετικά προϊόντα, οι παραγγελίες συμπεριλαμβάνονται σε μία.
Μπορείτε βεβαίως να αφαιρέσετε/προσθέσετε προϊόντα αργότερα, εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει ολοκληρωθεί και αποσταλεί.
|