Πότε μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που αγόρασα;
Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές στην περίπτωση όπου κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό (σπασμένος / γρατσουνισμένος δίσκος, ελάττωμα κατά την
αναπαραγωγή όπως π.χ. διακοπές ή/και κολλήματα, κ.α.) ή όταν έχει αποσταλεί λανθασμένο προϊόν που οφείλεται σε δικό μας λάθος. Επιστροφές γίνονται
δεκτές εντός 60 ημερών από την ημερομηνία αποστολής και κατόπιν ενημέρωσής μας.
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν για έναν από τους παραπάνω λόγους, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση
info@studio52.gr ή τηλεφωνικώς στο (+30) 2310279688. Παρακάτω θα βρείτε τον τρόπο επιστροφής προϊόντος και τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.
Διαδικασία επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος:
Για να επιστρέψετε κάποιο προϊόν για έναν από τους λόγους που αναγράφονται παραπάνω, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 60 ημέρες από την
ημ/νία αποστολής της παραγγελίας σας, είτε στη διεύθυνση info@studio52.gr ή τηλεφωνικώς στο
(+30) 2310279688 και να μας ενημερώστε για το λόγο της επιστροφής. Θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα λάβετε από εμάς περαιτέρω οδηγίες για
την ολοκλήρωση της επιστροφής/αλλαγής ανά περίσταση.
α) Ελαττωματικό προϊόν και αντικατάσταση:
Λαμβάνετε την επιβεβαίωσή μας και μας αποστέλλετε πίσω το ελαττωματικό προϊόν, αφού προηγουμένως μας έχετε ενημερώσει για τη φύση του ελαττώματος για
να γίνει ο ανάλογος έλεγχος. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν εσάς. Κατόπιν σας αποστέλλουμε ένα νέο ίδιο προϊόν (στη διεύθυνση που έγινε και η αρχική
σας παραγγελία) με κανονικό απλό ταχυδρομείο. Τα έξοδα αποστολής καλύπτονται από εμάς.
β) Ελαττωματικό προϊόν χωρίς δυνατότητα αντικατάστασης:
Σε περίπτωση που το ελαττωματικό προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε έχει εξαντληθεί και βρίσκεται σε έλλειψη, σας επιστρέφουμε την αξία του. Λαμβάνοντας
την επιβεβαίωσή μας, αποστέλλετε πίσω το ελαττωματικό προϊόν, αφού προηγουμένως μας έχετε ενημερώσει για τη φύση του ελαττώματος για να γίνει ο
ανάλογος έλεγχος (σε περίπτωση που δεν βρεθεί ελάττωμα, σας αποστέλλουμε πίσω το ίδιο προϊόν). Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν εσάς. Κατόπιν σας
επιστρέφουμε την αξία του προϊόντος (τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται). Η επιστροφή γίνεται είτε μέσω refund σε πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή
λογαριασμό PayPal αν είχε γίνει αρχικά η πληρωμή με έναν από τους δύο τρόπους, είτε με τραπεζική κατάθεση σε μία εκ των τραπεζών Eurobank, Alpha Bank,
Εθνική, Πειραιώς. Για τραπεζικές καταθέσεις προς τράπεζες του εξωτερικού, τα όποια τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Για την αποφυγή επιβαρύνσεων,
παρέχουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας στις περιπτώσεις όπου δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, αντί της επιστροφής της αξίας
του προϊόντος, να πιστωθεί στον πελάτη η αξία αυτή και να αφαιρεθεί από μελλοντική παραγγελία του, πάντα κατόπιν συνεννοήσεις.
γ) Επιστροφή προϊόντος λόγω λανθασμένης αποστολής από εμάς:
Εάν η επιστροφή είναι αποτέλεσμα δικού μας λάθους, μας αποστέλλετε πίσω το προϊόν, το οποία θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί ή ανοιχθεί και πάντα
στην κατάσταση που σας εστάλη αρχικώς (με ταινία ασφαλείας αν υπήρχε ή σελοφάν κτλ.). Κατόπιν σας επιστρέφουμε την αξία του προϊόντος, τα έξοδα
αποστολής κατά αναλογία, καθώς και τα έξοδα επιστροφής που επιβαρυνθήκατε. Τα έξοδα επιστροφής υπολογίζονται βάση κανονικής απλής αποστολής μέσω
Ταχυδρομείου. Αν χρησιμοποιηθεί άλλος τρόπος για την επιστροφή του προϊόντος, η αξία που σας επιστρέφεται είναι ίση με την εκάστοτε χρέωση κανονικής
απλής αποστολής μέσω Ταχυδρομείου. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται είτε μέσω επιστροφής (refund) σε πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή λογαριασμό PayPal,
αν είχε γίνει η αρχικά η πληρωμή με έναν από τους δύο τρόπους, είτε με τραπεζική κατάθεση σε μία εκ των τραπεζών Eurobank, Alpha Bank, Εθνική, Πειραιώς.
|